Sun is shinning

Ett lyckans rus åker bergochdalbana i min kropp, känslan är obeskrivlig och jag är lycklig att jag är en människa som kan känna detta utan kärleken. hihi. Umeåbesöket var helt underbart, systern och alla hennes vänner drog in mig i en studentdimma och jag trivdes. första året på universitetet ska jag placera mitt ass i en korridor och jag ska inte leva studentliv i götet. icke. några andra nya funderingar?

Den stora resan efter gymnasiet. min och ebbas plan. vår drömresa. Rosabussar kanske, ebbas mejl om det fantastiska men mystiska landet Belize och musiken som man inte annat kan dansa till. jag vill bara ha det här och nu, fast jag vill vara här och nu där jag är. mina tankar är känslor, kan inte tänka därför lite svårt att skriva.

image122

image124


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback