mimi

lugnet innan stormen, stormen innan lugnet skulle jag säga och stormen drog förbi för länge sedan. nu ligger vattnet blankt och jag lever inne i mig själv kanske ute hos dig. Jag insåg precis att jag har två saker kvar och dessa ska göras nästa tisdag sedan är jag fri som en skata. en fågel. åh vad det ska bli skönt, åh vad skolan är chill just nu och 12 veckor framåt. mohahaha.

fina människor tar på sig fina studentmössor och springer ut från de stora portarna de närmsta veckorna och de ska firas med massor av trevligt. våra ministudenter kommer kanske också firas, allting ska firas. ja, min födelsedag borde också firas snarast men jag är för förvirrad för att ordna något - vi gör det till en framtid. kanske kan fiktivt fylla år lite senare eller något.
En vän från söder kommer på besök imorgon (hon är alltid lite förvirrad så man vet aldrig om hon dyker upp men biljett är bokad) och det ska bli så trevligt. så skönt. så fin vecka det ska bli, riktigt vacker.

nu ska jag sluta flumma och göra något fint. vad som är fint just nu vet jag inte men något fint ska det bli. 

massor av kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback