Jag trampar på stjärnorna

jag trampar på stjärnorna. natten är så vacker och man borde utnyttja den så mycket mer, de enda gångerna jag verkligen upplever mörkets hemligheter är under utekvällarna och då förstår man inte riktigt det mystiska. mystiken. jag har inte gjort något nyttigt idag. tog en snabb promenad och nu har jag och kristian varit ute och fotograferat massor av fina saker. ett litet äventyr här ute på eriksberg är alltid trevligt, för här kan det hända oväntade saker ska ni veta. oh yes. innehållet av veckan bör inkludera plugg men just  nu känns allt sådant väldigt långt borta och om man undviker ångesten och får medelmåttiga betyg så är det väl så man ska leva livet? ja, helt enkelt leva livet.
pladder, pladder. kommer ha svårt att sova sött nu tror jag för jag har pladdrat för mycket i ett antal timmar. men en tvsåpa kan nog lätt få mig att somna. tihi.
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback