det blommar upp i min garderob

Det blev en riktigt lång dag för mig idag eftersom min pappa väckte mig så tidigt. klockan halv nio stod jag på fötterna men visste ännu inte riktigt vad jag skulle ha dem till. Något nämnvärt att jag sover med pappa i hans dubbelsäng, hihi, jättemysigt. ja, något jag inte nämnt för er är att jag är i Lund i lilla Skåne och detta är verkligen en skånsk stad jag trivs i såå. Jag har köpt två kjolar och varit i tre roliga 2handaffärer och så har vi gått en snabb powerwalk, en nyttig dag. Jag har även kollat flygbiljetter till det fantastiska landet jag och ebba ska försvinna iväg till i höst och även en eventuell julresa, åååhh vad vore livet utan resupplevelser?
ikväll kommer förmodligen J o h a n n a och jag är inte sugen på öl, jag är sugen på nyttigheter och vänskapsprat men vi får se. vi får se.

Jag tänker på er där nere i Madrid, tänk om det vore så att man satt där och drack öl. det hade varit något det.
image125
Pappa kom nyss hem från Dubai/Filippinerna och jag hittade en fin liten bild på en
stuts. haha. den var så söt men samtidigt arg. arg. arg. pusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback