vino tinto, porque? porque.

Grattis min älskade Bea! image110



God! (det var ett hej, hej,)
Min vecka har varit glidande, haft studier jag flytit igenom vilket alltid är lika trevligt. Däremot har det inte varit en särskilt social vecka, nej verkligen inte.
Så kära vänner, den sociala biten får man ta igen på de underbart vackra helgerna. Ikväll har jag varit på en födelsedagsmiddag som var väldigt givande för Julia i gott tillstånd, brandlarmet gick eftersom Bea glömde av maten för en sekund och det kändes i ungefär en timme att jag rökt 100 cigg. Det strula till sig lite, men jag var full på vin och kände att jag var "uppe i det blå" som jag så fint formulerar det.
Imorgon ska vi ut på vilda vägar, samla ihop ett underbart gäng och go crazy är vad lördagen den första mars ska erbjuda mig.

... när jag kom innanför dörren precis insåg jag att stora vita klumpar ringlat ner mot mig, vackert med inte uppskattat.

Jag vill ha det. måste skärpa mig. nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback