ögongegga är lika äckligt som det

men ack så mätt min lilla mage äro. jag blev lite mätt på festandet förra helgen, insåg att min kära lever är en viktig inälv som måste behanlas väl någon fredag då och då. Nejdå, detta medförde inte att jag fixade en mysig fredagskväll men kära vänner utan en hemmakväll med min familj. Så nu sitter jag här med magen fylld av räkor från Göteborg och njuter som en levande korv skulle göra ungefär. ni förstår inte min liknelse va? för det gör inte jag..

tömde precis min spargris som var mitt sista hopp, men ack då, det trillade bara ut en tia, två söta femmor och några femtioöringar. Detta betyder att jag totalt har hundrakronor att leva för och att jag är stört ölsugen och att jag vill dricka massa öl imorgon och att min hundralapp=ca 4 billigaöl och att då står jag på platt mark igen om jag häller i mig dessa. värt? ohhh jaa. får se vad mina vänner säger. de är söta så de säger ja, hej och hå!

nu ska jag se så ska de låta med min kära familj och försöka njuta av det! tihi
puss snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback