langa hit cashen och akta dig för aina. muerto.

okej. där tog det roliga slut. tredagarsfika utan att tröttna på det men icke fyra sades det. seriöst, jag behöver fest eller bara massor av sköna liv runt omkring mig men alla är så sjukt busy och alla är så sjukt arton så att jag blir lämnad på sticky. öh. i sticket. hade hoppats på den förstnämnda. ska man traska iväg till en förfest och traska hem bitter efter några glas vin? nej. jag tror jag bangar det va.

nu har jag fått prata med min vän ebbenheissen och det kändes bra i mitt lilla hjärta. uttråkad läste jag igenom gamla blogginlägg av den totala kvartetten och nu är jag glad att det inte är en partykväll som rullas fram framför mig. åhhhhh kära ni, vad livet kan förändras. och åhhhhh kära ni, vad jag inte orkar prata känslor via bloggen?
Jag tror det blir några glas ändå. fårse. fårse.
puss sötnosar

Kommentarer
Postat av: emelie

nämen hej!
jo min fördjupning handlar om JW och hans falska liv. Dock är jag inte helklar men de ska ju vara klart på måndag vilket ger mig små kräkningar. Hur har de gått sj? //Emelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback