jag mår som när en tonårspojke är kär - förväntansfull men pirrrig

Det hoppar runt massor av glada gubbar i min kropp efter ett hårt träningspass och det känns underbart. tihi. Pengarna rullade iväg över bardisken i lördags så nu har jag återgått till minus tjugo på kontot och jag mår ganska bra. (ändå) Det är väl bara så att jag får vänta till på torsdag då jag får börja om rullen och sätta sprätt på cashen. Vi har ingen stressig vecka så ska ägna den åt träning och latte typ, låter najs va? 

Nu ligger livet framför oss kära vänner, så känns det i min kropp just nu. vad har man att förlora egentligen? Ebba langar fetepartyt i helgen och torsdagsnatt är mitt hem tomt på föräldrar, wow wow wow. Det pirrar i min mage. 

puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback