ett vrak i ett hav

Här sitter jag i ett litet hörn på Donnergymnasiet, varför befinner jag mig här innan lektionen börjat? Jo, för Julia går upp tidigare för att hon tror att hon kan/ska studera lite till inför spanskprovet - men om man är ett vrak kan man då plugga? nepp.
Så fel man kan ha ibland va?
Helgen fortsatte och slutade bra. Imorgon är vi lediga, eller vi behöver inte vara närvarande på någon lektion så självklart tar jag tillfället i akt och drar mig neråt i landet. Direkt hem till min Johanna, och sedan ska jag träffa min pappa som återvänt från ett sneögland och min bror ska också få en pusssss på kinden!



åhhhhh, så passande bild. whatever.

Kommentarer
Postat av: Johnny

hej du är välkommen!

2008-03-06 @ 13:32:55
Postat av: julia

haha, tja johnny. jag känner mig så jälva välkommen. mihi.:)

2008-03-07 @ 10:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback