det jag tycker är det bästa int

jag ser en sexig måne utanför mitt fönster. det är så långt jag ser förtillfälligt och jag orkar inte titta längre. kan titta bakåt lite.. typ till ebbas fest som höll hus i lördags. beskrivning är trevlig, lagom mycket folk, osexiga lines och osexig fylla. söndagen gick bort, försvann ner i ett svart hål. både igår och idag har jag superumgåtts med min kära mormor som fyllt 86 jordsnurr vilket är förjävlans gammalt. konstatera att det är sjuttio år tills man själv lever hennes liv, jävlar vad lång tid man har kvar att leva! Denna kväll har bestått av fikor med olika vänner, stötte på en brasiliansk dam som babblade på om allt mellan himmel och jord. ja, helt enkelt en kväll av massor med trevligt prat med väldigt bra människor.

Anledningen varför jag sitter uppe och skriver ett blogginlägg vid halvtvå är för att jag vill komma in i en god lovdygnsrytm eftersom jag lagt mig vid typ sju och gått upp åtta de två senaste dagarna. nu är det lov som gäller kära vänner, då ska inte sömn vara prio ett. kanske prio två.

image111
bortkommen som vanligt, men för ovanlighetens skull lägger jag upp en bild! wohoo!
Mormor 86 år! grattis! hoppas det syns att det är 70 år mellan oss? (69 egentligen, tihi)

Kommentarer
Postat av: Johnni

snygg tisha din lille räv, jag vet vart du bor...

2008-03-26 @ 23:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback