this is my life

Min blogg har blivit super uppdaterad denna vecka. Var lyckliga för det - det händer nämligen inte ofta.
Dagen har bestått av ett försök av att skriva ett slags festtal som ska hållas på fredag, och så långfika med damerna. Sedan har jag försökt basta men bastun var trög och kom inte över femtio grader så det blev inte så mycket med det.  

Två önskningar (väldigt lättsamma)
♦ jag vill bli super kär, och det vill alla mina vänner också.
♦ Finns förutsättningar till en bra helg, låt det bli det också!

På lovet närmast ska Jag, Ebba och Tina med Ebbas familj dra iväg till Hemsedal och åka skidorna dagarna långa och festa nätterna oändliga.. Jag älskar att resa (vem gör inte det?) och det är kul att ha något specifikt att se fram emot... ja, det är ju typ bara två veckor kvar så nu ska man trixa och trolla fram en snygg skidoutfit!


Kommentarer
Postat av: jojjo

vem vill inte det? bölar

2008-01-27 @ 21:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback