Ni förstår att det är beroendeframkallande?

Jag ingår i en intensiv retorikkurs på två veckor just nu vilket jag trivs mycket bra med. Tala lite, spela lite, chilla lite och lära sig mycket. Ja, stå inför publik (typ max 15 pers vilket inte är särskilt mycket. haha) är väl ganska lärorikt ändå. Under mitt tal idag var jag grymt "het", alltså varm, eftersom jag hade den tjockaste av de tjockaste tröjor man kan ha. Grovstickat från Nepal typ. Men vad gör man inte?
De va nice att sluta tidigare, ta en trevlig lång fika på JAVA (aldrig varit där förr men de va grymt..) med trevliga personer och inte behöva tänka en sekund på plugg - för det är just det jag inte kommer behöva denna vecka.
Min kära mors goda middag ligger fint i min mage nu, oj oj oj vad jag åt mycket. Kan bero på att jag inte haft någon matlust på hela dagen och bara ätit en skål med fil (aldrig hänt i mitt levande liv..)
Väldigt berättande inlägg. What to do? Var i Ystad i helgen vilket var mycket m-y-s-i-g-t, väldigt faktiskt..
'jahapp, och så var det Västindien. Jahapp, och vad ska man säga....
... Bob Marley, Rastafarianer, palmer, feta stränder, snygga killar (mm...) ja, sol, bad, fina fiskar, Hugh Grant (hihi), syskon och så förstårs segling. Helt enkelt, det var fina fisken precis som fiskarna. Jag gillade läget och tyckte killarna som levde på joints var as heta.



image100

Mycket kärlek från Julia

Kommentarer
Postat av: Cajsa

fan vad snygga och lika ni är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback