Nattliga vanor

Jag har så inte kommit över det. hmm.. det, tråkigt nog, jag syftar på är tiden, jag har stannat i väst. Kanske beror det på att jag upptäckt hur mysig kvällen/natten är, kanske för att jag inte ställt om mig..
Underbar och älskad av alla har jag precis sett och fått en del rysningar av "Bellas" pinsamma handlingar! Jag dör inombords när människor gör bort sig som henne samtidigt som hon är jävligt rolig - helt klart en se- värd film. Ohhhhhhhh, fastän hon träffade en svin (som var rå snygg) så vill jag också ha det. eller alltså inte ett svin, utan någon att träffa. Någon som kunde va med mig nu när jag inte kan sova. I för sig har vi, jag och Ebba, blivit partners. Men vafan? haha ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback