det brinner

Vet inte om jag vaknade på fel sida eller om jag nu insett att plugget väller över oss efter lovet, för skoldagen har varit förjävlig. Dessutom har schemaläggaren gjort att  man kan översätta torsdagar denna termin till hatdagen.
Nu sitter jag här, med tända ljus, ny städat rum, pluggat lite lite, pratat med sarababy och julia börjar så smått mjukas upp från det iskalla hjärtat. vart fan kom det ifrån? ett sådant kyligt, vitt hjärta brukar inte finnas i min närhet.
Om vi är mer mer mer pepp imorgon blir det förmodligen utgång och före det någon bio. På lördag däremot ska jag vara värd till en liten middag med lagad mat.. jodå, sedan ska jag stanna hemma hela natten lång, pimpla vin med de vänner som vill stanna och sedan är det söndag! Ska försöka göra den till en lika bra som den förra. japp, ett faktum.

Jahapp, där var dagsbeskrvningen av fru Julia.
Nästa vecka startar mitt nya liv: god hälsa där partyn ingår, alltså träning, bra mat och plugg..
Vi får se om mina planer fulländas, nu ska jag gå och äta en (två... tre..) daimglass.. måste ta slut på dem innan måndag!


Kommentarer
Postat av: tina

hej honey. har precis stigit upp ur min säng och känner mig så mycket friskare. nästan ingen feber, nästan inte förkyld. awesome. jag lär vara på topp och utvilad som en nyutslagen nyponros imorgon :) vem ska du gå ut med ikväll? och vad ska ni se för film. du vet jag är ju filmexperten nu efter min sjukdom, kanske kan tipsa er om något najs :) hihi puss sötis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback