nästa steg

tja. nu har tre små damer varit ute på vift i sex dagar, enda borta i Norge, alltså åkt skidor och röjt satan i Hemsedal. Den fina bubblan sprack för någon timme sedan då jag steg av på Lindholmen, den fina där vi lever här-och-nu och ´har det glassigt. fy i helvete vad fett mycket fjortisar vi blivit omringade av, men fy i helvete vad fett najs vi har haft det. Najsenheissen alltså, vi drog ner för backarna jävligt snyggt och blev uppraggade i liften.. kanske av fel snubbar men vi gled, och glassa ändå.

Fnitter fnitter, att åka skidor och att parta är en grym kombination som jag redan saknar. Jag älskar båda delarna som fan!
Resan hem var trevlig, med ett par Gossip girl- avsnitt och ett meal på donkan - om man tar plusmeny i Norge får man en hamburgare på köpet. Vi har blivit tjocka.
Så hej Göteborg! Hejdå hemsedal!


Kommentarer
Postat av: Maja

Gå in på min sida och tipsa om bloggar om riktiga livet om bloggar som går djupare och griper tag, om bloggar som inte bara handlar om mode.

Ta chansen att komma ut ur garderoben.

Dags att hjälpa varandra och bloggvärlden att bli bättre. Kommentera.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback