en oförväntad tur då turen kom

Välkommen till söndagen. (snart måndagen)!
Nu sitter man här ännu en gång och beklagar dig för att det faktiskt snart är måndag vilket resulterar i matteprov. För ett tag sedan konstaterade min Ebba att faktum är att söndagar är förjävlans bra och utnyttja dem. Därför sov jag ut, åkte hem till Ebba och var med på den första Edmanska söndagsmiddagen och studerade lite matematik.
Jodå, en lugn söndag var jag värd efter en hektisk partyhelg. Den började med en king´s- kväll, en helkväll, som var väldigt trevlig. tihi. Lördags eftermiddag bestod av många analyser, samtidigt som jag tryckte i mig ett salladsblad och 80 liter vatten. Tina, vår allas sköna Tina, fyllde 18 år och kvällen började med en myndighets-middag för denna dam. Fina paket, ur god middag och trevligt sällskap. Ännu en runda till king´s, börjar känna igen stammisarna. De goda saftdrinkarna hos Tina och ölhysterin på king´s gjorde att mina fingrar råka trycka på fel knappar på mobilen, detta sluta med en stört skön chalmerist fest..

Grattis grattis grattis tina, 18 jordsnurr..

vill ni se bilder? gå in på the damernas blogg: laquartette.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback