en melodisk spa...

momento. min stackars näsa har fått för mycket cola, det känns som en frisk känsla samtidigt som om jag andas känns det som hela näsan ska sprängas i små bitar. Det kanske inte är c/kola eftersom miss aldrig skulle slänga en tanke åt att prova det, kanske är det en grov förkylning som miss inte heller hade en tanke på att prova. Däremot av en händelse blev det så men jag är lycklig ändå!
Från förskylning till skidåkning, jag har faktiskt fixat en outfit nu.. aldrig sett den men jag har belånat en sådan av lockefian Joanda och jag hoppas på att det ska sluta bra! Hoppas jag kan ragga i backen nu Joanda? mihi.

Nå, jag hade tänkt ägna någon timme åt att plugga..
ska dra några fikor de kommande dagarna och får hitta på något kul på fredag! liksom fira in ännu ett lov! fira, fira, fira!

Hasta luego chicos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback