vill ha tillbaka min klyvna topp

filmen Monster grep tag i mig och jag blev ett monster, en sevärd film som utbildar dig.

Jag satt och kolla på barndomsbilder för en liten stund sedan och kände mig plötsligt väldigt nostaligisk, hade varit trevligt att träffa alla de underbara människor som en gång varit en väldigt viktig del av ens liv. Så underbara människor som tappas bort påvägen då man funnit nya. Efter detta fick jag en ny saknad. Jag fick panik över mitt överslitna hår som bara vuxit men inte behandlats väl  under vägens gång, moder jord fick klippa mig. hur mycket? nja, ta så mycket som är slitet. jaha, tittar bak och ser att över tio centimeter av mitt hår som ligger slängt på golvet. det är tio månders tid. tio månder av mitt liv. åhh jag ser så fel ut. och så kände jag mig som ett barn igen, för nu sitter jag och surar och vill inte prata med min egentligen så välvilliga moder.



jag känner mig som den svarthåriga mannen han känt sig om blondinen hade
ansat hans skägg. åh. 
så känner jag mig, hur känner du dig?


Kommentarer
Postat av: amanda

men lilla julle, lägg upp en bild på din, som jag säkerligen tror är fin, nya friss!!
Puss

2008-04-10 @ 12:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback