nu får ni se något ni aldrig sett

förlåt gudihimlen för att jag är en dum människa. förlåter du mig? ja, då fortsätter jag. det är ju så kul.

fråga inte mig varför jag började inlägget så, men det var det första som dök upp innaför mitt rundformade huvud. förlåt för min gnälliga ton i det passerade inlägget men jag var bitter. insåg idag med mötet av andra individer att det inte var så farligt, och det är ganska skönt att inte ha ihopklibbade toppar som är delade på fem. no no, amanda den fina skrev "lägg upp bilder då?" och jag menar, eftersom jag inte har överstigande statistik på besökare så får jag väl tillfredställa mina nuvarande läsare. så julia tog fram den lilla digitalkameran som aldrig används och tog några ovana posebilder. oja, inte så vackert. inte så. men det må duga och kanske får du/ni en skymt av mitt nyklippta hår? (svårt att se någon skillnad, hahah. men det är faktiskt tio centimeter kortare!)

   
jag vet jag vet. hejhå jag hatar dét så.

men så när jag gick runt med digitalkameran så blev jag sugen på att fotografera mitt rum, foto är inte mitt ess i ärmen dock men kolla nu så ska ni få se vad lilla julia trollat fram. mohahah image118





 

hejhå, lite fin utsikt och så. lugn i själen blir man av vatten om ni inte visste?

Annan info om mig.
jag jobbar hela jävla juli i sthlm och lite till, fem veckor totalt. hälsa på och mys uppe i huvudstaden.
Emmabodafestivalbiljetten är som sagt bokad, 31 juli- 2 augusti. mitt i jobbet blir det lite pundarfinal. oja.
Valborg (tis-sön) ska tillbringas i umeå hos systerisabell!

Peace out

Kommentarer
Postat av: Ebba

du kommer få sällskap av en viss ms. lulu där uppe :)

Postat av: amanda

du är lika fin som vanligt men jag får erkänna att jag inte ser någon skillnad på ditt vackra hår.
Puss

2008-04-14 @ 11:16:38
Postat av: julia

åhh ni är mina babes. kände massor av kärlek nu. haha. pusspusspuss

2008-04-15 @ 18:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback