lycka föder inte olycka

tradadiulu sjunger jag idag för att jag är jag och du är du. gud vad poetiska texter jag kan pussla ihop, det måste finnas en del flummiga tankar innanför mitt pannben ändå. jag har varit i lund i helgen, hjälpt min far och bror att flytta. från ystad till malmö och lund. Jag är kär i staden, en bloody mary som är ganska svårdrucken men jävligt vacker. åh så vacker, åh så fin dialekt. den perfekta skånskan i mina ögon. jo, johanna hälsa på mig - lagade middag och drack latte. en mycket lugn lattehelg må jag säga, och konstigt nog har ja njutit. (som fan).

Nästa helg slingrar sig mot mig. usch ja, en helg utan stim och stoj är ok, men två då blir det svårt. Min moder tvingar med mig till stockholm för att träffa släkt och mysa. nej jag vill inte. jo du ska. jaha. jag är snäll och ger upp. det enda trevliga är att bea kanske också ska dit då så vi kan ha följe i bilen och att jag får se en man som är runt ens egen ålder och inte femtioplus. oh jippey.

om tjugo minuter ska jag och moder gräs gå och träna, springa, svettas och spänna ikapp med muskelknuttarna på gymmet. köpte ett par vita converse häromdagen, sedan upptäckte jag att halva Göteborg traskar runt i dessa.
de förbereds inför festival i sommar, då ska de slipas och bli vackra. mihi. om min kära chef inte misstycker ska jag och kära vänner åka till Emmabodafestivalen och röja. sjunga. dansa. dansa. röja. leva. hångla. pussas. vara äckliga. mm.


tränatränaträna. oh no inte varje muskel utan vilka? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback