det är det jag vill

chacha nu dansar vi. klockan är inte tolv. mina ögon går i kors och min planerade dag att skriva psykologi styrks, jag kommer aldrig göra den jävla uppsatsen och om den görs kommer den suga allt.
Vi satt på herr kaj igår, tre fina människor, och drack vin, lyssnade på musik och pratade länge och mycket. Vid tre blev människorna trötta och tänkte gå hem, så det blev hem till Kristian där de fina somna så sött. halvsju låser jag så fint upp dörren här hemma, haha.. ingen hade märkt och jag, stor som jag är, förklarade nyss för mina små söta föräldrar att jag kunde legat död på gatan utan att de visste. varför säger jag sånt? då kommer jag varje helgkväll få höra min ringsignal ett antal fler gånger än vanligt. (detta var min saga).
vinvinvinn. nu mår jag skit, ska lägga mig och kolla på Vänner och försöka skratta åt dem och lite åt mig själv. hihi. ikväll bli re klassfest, ohyes, nu i dimman vill jag helst bara krypa ner under mitt tjocka täcke och föreställa mig en påhittad värld. det är vad jag vill, vad vill du baby?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback