bjuder på livet

gör dig redo för mig. jag har slutat äta naglar. ja, jag hör hur äckligt det låter, nu är de röda och nästan över kanten - det är långt. Inte klippt dem sedan 1994 typ så de ska bli en upplevelse, en obehaglig en. solen skiner och skolan vill inte ha mig. eller rättade sagt, jag vill inte ha den. den är ful och har ingen skolgård. imorgon ska jag sitta och steka på en trottoarkant i två timmar, låter överdrivet mysigt va?

en fin helg i goda vänners lag, terassmys och vattenpiprökning spenderades fredagen till. på lördagsschemat stod det artonårsparty a la Cajsa den snygga vilket blev oerhört lyckat. Det serverades en smakfull soppa till middag och sedan blev det dans hela natten lång. bokstavligt talat. det är så trevligt. åt ett edmansk grillkött på söndagen, kände mig hyfsat bakis och låg och stekte i den edmanska trädgården. pluggade lite matte. myste. söt helg.

nu ser vi framåt. studiemotivationen är inte på högsta nivå men det är bara att kämpa på för det ligger högar runt om mig som borde studeras igenom. oh nooo! annars bjuds det på klassfest i helgen, får se hur det ska gå när julia är på. wooo. fredagen får bjuda på någon annan festlighet så det väger upp. hi hi

image121
Här dansar vi så snyggt i våra utklädnader. tema: yrke. jag: elitidrottare. eyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback