måste bli lite mer här-och-nu-känsla

Skrev ett konstigt inlägg inatt som jag faktiskt tog bort. så tänkte att jag måste ersätta det med något.
Datorn i knäet liggandes i sängen mår jag toppen, men känner att det tar stopp där.
Jag är ensam hemma och jag är hungrig. ingen bra kombination när man är illamående och trött.

Ett. två. tre. kvällen började hos Ebba med några damer och för få killar. Skulle till något random ställe där vi blev nekade och då blev det desperation. Jag mådde dåligt. ville bara hem. men nejdå, vi dansa loss på ett ställe som likna inte-vet-vad. Främst var det jag och tinis som stod för dansandet och egentligen hade vi nog ganska kul. men becky ville hem och egentligen jag också, så det blev en hyfsat tidig hemgång.
Det var väldigt lång väntetid på bussen så jag köpte en feting hamburgar meny och njöt av sällskapet av en fucked-up random kille. fan vad jag älskar lördagar. folk är glada&lyckliga.

Så nu är jag här. glad för det. alltså att jag inte är där.


Kommentarer
Postat av: Johäners från skåne

exakt hur magiskt kan det bli i din närhet?

2007-10-11 @ 23:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback