inget kul att berätta, bara tråkigt..

Vad dum jag är. Har inte skrivit på hur länge som helst  och nu... ska jag berätta något tråkigt.

Det är lördag. Den bjuder på fest och skratt, en ganska fin höstnatt måste jag säga. Skulle gärna följa med den tills det blir ljust, för då är det dag igen. mmmmm, också var det så att min dumma morfar går och får en stroke. en stor döende jävel. Den smartaste och bästa människan ligger där i en sjukhus säng, halvt förlamad och är helt klar i huvudet märker man när han mumlar fram något han inte borde kunna "säga" i det här tillståndet. Mormor. ahhhhh. stackars mormor. KAnske inte skriver så klart, men vill bara få ur mig det här till omvärlden. Egentligen vet jag inte varför, men det känns helt enkelt bra.

Ursäkta att jag deppar ner första lördagen på lovet såhär, men inte kan man gå ut och ha roligt i ett sådant här tillstånd.. kanske hade det varit bäst egentligen, men orken finns faktiskt inte.
Ska nog dra ut bea på ölrunda imorgon och försvinna någonstans i dimman och få glömma allt tragiskt för en stund. ganska enkelt egentligen.

Usch ja, ni får iallafall ha en bra lördag babes.


Kommentarer
Postat av: Johanna we

Fan vad hemskt att man skall behöva höra detta via din blogg. Jag ringer dig när jag kommer hem, är hos lee nu...

2007-10-28 @ 15:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback