det vackra skalet verkar betyda mer..

Ibland undrar man hur människan fungerar. Kvällen kanske blev en flopp, och det kan jag skylla på A. Det brukar inte låta så, men fan vad party vi hade haft med folket vi träffade ute igår om vi inte hade haft en tråkmåns släppande efter oss. Jag var på. så jävla på. Bea var snäppet under mig kanske, men hon var också grymt party. Vi hittade våra converse-boyz som brattsvännerna inte ens hejade på, ibland undrar man...
Jag har lärt mig efter att ha bott här i ett helt år att det är grymt segregerat mellan brattsen och esteterna, men lära och förstå är två skilda ord. ibland tänker jag -fuck storstäder.
Vad spelar det för roll om det står H&M eller D&G i dina jävla vita T-shirt? Det är en yta. en jävla yta.

Ursäkta, men jag försöker förstå, verkligen, men tror aldrig jag kommer göra det. Whatever. Luncha med Sara och lite annat folk igår vilket var mycket trevligt. Hon är grym. Hon är storstadstjejen som (nästan) gillar alla. en gooood tjej. Annars rullar livet/lovet på, bakiskänslan börjar rinna av mig men fortfarande kollar min mamma lite frågande på mig då mina ögon är blodsprängda. usch. Det blir Grey´s koll ikväll, kanske någon vän kommer hit kanske inte. är väldigt trött bara.

Där mitt i alltihopa så försvinner min morfar till andra sidan. Den ljusa sidan där han hjälper mig när det är svårt. Jag satt och prata med Beas i flera timmar när jag vakna imorse, och hon är väldigt andlig. haha. så ja?

och så föll en tår ner. jag som hatar att gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback