buenos dias

Jag var en god människa idag. lyfte på min lilla rumpa när pensionärgänget trilla in på bussen. hur kan man sitta kvar när man ser de små söta tanterna?

Bea var nyss här och käka almond- kaka med mig, så mycket att vi mådde illa tillsammans. Nu har jag äntligen gjort att hon är lite mer involverad i våra lovers (internt). Hon tycker det är dags att satsa på lite tyngre grejer och att vi skall gå in för det här seriöst. låter som knark, men nej det är det inte..

en sak jag glömt berätta är att jag börjat skriva dagbok. japp, en riktig dagbok eller egentligen ett kollegieblock men jag skriver med penna på ett vitt papper. Det var länge sedan. När jag var liten var det en självklarhet och förstår faktiskt det, det är riktigt skönt. haha.

Ikväll vankas det party. Ska nog inte chilla på det, verkligen inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback