var skorna värda utelivet?

Jag tog ett skutt ner till Skåne i onsdags. Start i Malmö där jag hittade en söt jacka, sedan blev det lite minigolf och glassätande. Jag bangade start-på-lovet-fest hos vår allas andré och myste at my old place istället. Torsdagen bestod av mys med damerna, tittade på film och senare på kvällen blev det middag och massage i Svarte. Idag skall det bli ännu en middag på någon resturang här i vår stad och sedan får vi se vad som raggas upp. Tråkigt nog är allas våra plånböcker inte gjorda för en Köpenhamns/Malmö visit så vi får gråta över att vi köpte de dära extra par skorna.

Imorgon fyller den allra bästa Ebba 17 år, då blir det firande. Åker hem klockan nio imorgon med blandade känslor.

Jag älskar att jag fått jobb i sommar, i vår huvudstad - 3 veckor. JAG ÄLSKAR DET!
(ps: hur kan man älska att jobba? jag vet väl inte.ds.)

nu ska jag gå och käka! hejdå


Kommentarer
Postat av: Begmohammed

Pff, hufvudstaden hit och hufvudstaden dit. Stockholm är Sveriges arsle, Göteborg är Sveriges framsida!

2007-05-19 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback