Sommarkänslorna dansar salsa!

Sommartider börjar närma sig, maj, juni, juli, augusti, men vädret följer inte med! Steg nyss upp och möttes av en grå äcklig himmel som inte borde få finnas när gud vet att vi ska grilla och mysa idag. På tal om sommar var såg jag några bilder just från i sommras då livet bara var en stor fest och alla var glada! så nu tänkte jag för en gångs skull låta er se dem. 

 


Bild 1. på johannas altan som bjöd på party till grynningen - sååå bra!
Bild 2. ´nians avslutning har ännu inte varit, men jag, Johanna, Michelle med Jens m.fl är i Lund på the ark konsert och sover ungefär två timmar den natten för att sedan ta tåget från Malmö till skolan! inte gött!
Bild 3. Jens hår står som vanligt åt alla håll, så skööönt! Julia och Johanna avnjuter sommarnatten med en katt som kom och hälsa på.

Nu väntar jag bara på att få det sista överstökat i skolan och sedan låta sommaren trilla över mig! jag vill ha!

PS: vet faktiskt inte varför jag valde just dessa bilder, inte särskilt roliga. Men de var roliga vill jag lova. hihi. DS.


Kommentarer
Postat av: Stocks

Gulligull. Jag är mullig på magen.

2007-05-28 @ 14:55:58
Postat av: Stocks

Gulligull. Jag är mullig på magen.

2007-05-28 @ 14:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback