kryddad mat har blivit vardag!

Igår fyllde jag år, 16 år. Det blev nationellaprov, som planerat indisk resturang, paket och övningskörning.
Denna dag har bestått av allt för många redovisningar och lite för lite övningskörning (typ en halvtimme) men jag körde faktiskt ut på en liten väg där jag mötte typ två bilar men ändå. Sedan har jag och mammsen ätit indiskt igen och Bea har förklarat hur den ny uppfunna killen fungerar (yes, hon hitta honom på stan och gav sitt nummer - men hans bakgrund såg inte ut som förväntat. haha).

16 juni är jag bjuden på avslutning/student fest nere i gamla Ystad och då måste man dra på sig en fin klänning och bege sig neråt rapsfälten! det skall bli skoj!

Morgondagen ser ut såhär.
1. sovmorgon (ingen dans)
2. "klassenseftermiddag" men grill och mys - för se ur det artar sig.
3. hem till mig och fixa lite tårta med las damas.

jag ser fram emot en underhållande helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback