joina mig i solen med positiv inställning....

BUENAS DIAS! solen sticker i mina ögon då jag sitter på balkongen med datorn i högsta hugg, kände att jag var tvungen att tillbringa de resterande soltimmarna i just solen men rastlösheten sprang över mig så fick hämta datorn. Jag gillar den här veckan, imorgon är det Donner- OS då vi skall vara julklädda (hottie) och sedan kommer bara resten av skolveckan rulla på. Helgen ser ut som sådan att det blir ett rejält party på fredag och på lördag kommer syskonen upp för att fira mamma som nu är legitimerad psykoterpeft, mycket stolt över henne så stolt att jag lagt ut flera hundralappar på hennes examenpresent!

Nu har vi två veckor på oss att skriva ett tre ämnes arbete, vilket inte alls lyser i mina planering. Därför känns det nu skönt att veta att Bea slutligen har bestämt sig för att haka på till Peace and love och att vi har fyra nätters ständigt partande och att hitta nya trevliga kontakter framför oss. (jag ler det stora leendet för mig själv nu!).

nu kommer johanna snart image34så ska möjligen ta på mig lite kläder och se om hon kan förgylla min dag! love

image35


Kommentarer
Postat av: Begmohammed

Vi fick by the way bronsmedalj i tävlingen "Bästa gemensamma tema". Trots att hälften av klassen valde din väg och gick på jultema och den andra hälften hade Himmel o Helvete.

2007-05-30 @ 16:22:41
Postat av: julia

det var ju tråkigt, synd att jag inte fick vara med och godta priset! vi sög ju?

2007-05-30 @ 19:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback