förtydligande..

När jag läst igenom inläggen jag skrivit insåg jag att de var konstiga och förmodligen bara jag som förstod dem. Därför tänkte jag gör en korfattad redovisning över April/maj lovet som erbjöds.

Fredag: Göteborg ligger i viloläge men ändå jävligt party. fem små flickor ägnar kvällen på en altan. myser och pratar.
Lördag: Lite shopping på dagen. En liten skit vid namn Tom kommer och hälsar på och får en miljon pussar. På kvällen blir det party, i allafall en förfest sedan blev det inte enligt planerna. men vafan? min troslapp blev iallafall avklippt av en man som skulle gifta sig. svensexa.
Söndag: Min syster har nu kommit på besök och vi kollade på en bio vid namn perfect stranger sedan myste vi osv.
Måndag: denna dag var tillför valborgsfirande. På eftermiddagen blev det en mycket smakfull middag med familjen men senare på kvällen gick jag till Amanda som höll i en ypperligt trevlig förfest där vi då pimplade vin och cider. det slank ner. sedan vidare till en lite större fest. i det stora hela blev valborg väldigt bra faktiskt. 
Tisdag: skrev ihop engelskan fastän rödvinbakfylla. spang en runda med syrran med sträckte mitt ben efter tio minuter. en förjävligt dag måste jag säga-det enda som var bra var D.P och att min syster var hos mig. 

det var det. nu har jag precis hämtar peace and love biljetten som skall användas mellan den 28-30 juni. något underbart att se fram till. 
nu skall jag pussa lite på min mormor och morfar för de är så söta.  

Kommentarer
Postat av: din JOHANNI WELINDOR

jag saknar dig som fan fulle-julle, du är min bästa!

2007-05-04 @ 10:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback