det blev toppen!

Hola bandola! Igår firades Ebba, måste säga att hon fick "den perfekta födelsedagen" framdukad. Vi åt lamm och sjöng glatt för grisen och avslutade med en efterrätt som satte smaklökarna på plats. Efter mat och prat tog vi får första drink och förberedde oss inför får kommande utgång, och det blev det.... Anders välkomnade oss med ett stort leende på Avenyn där den sötnosen nu förtiden bor. (inte alls avundsjuk)..

Måste säga att Ebbas födelsedag ledde till en bra kväll - undra hur min 16års- dag kommer se ut? (På onsdag.) lite övningskörning, en god middag på indisk resturang och massa presenter är mitt önsemål och de brukar uppfyllas. =)
Om Tina snart lägger ut lite bilder som hon tog igår så kopierar jag över dem till min blogg, busigt va?
Tycker att ni läsare borde få se lite bilder av mitt liv, en bild förklarar mycket.. haha

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback