Action ute på Lindholmen...

I´m a fucker som gråter till Grey´s, men sådan är jag - hulkar för någons pappa dör i en serie. Men det finns väl inget vackrare än när en människa gråter förutom när den ler?

Johanna joina faktiskt mig idag och tog med en tigerkaka som hon bakat och jag åt mig hyfsat tjock så jag nästan nu kan rulla fram. Vi satt och prata i timmar och våra munnar slutade aldrig gå, sådana samtal är mina älsklings samtal. hihi. Hon tycker nog att jag är ganska bra ändå. Tänkte ta en 2hand- runda imorgon plus lite annat i HAGA och kanske hitta något sexigt att dra på sig på fredag, det känns som fredag kommer vara något speciellt ändå.

Wow vad månen är vacker såg jag nu, skall ta en chill på balkongen och bara njuuuuta av den vackra utsikten!

PS: idag var det en översvämning i grannlägenheten (de var inte hemma) så det var massor med brandbilar hör osv. japp, det händer även spännande grejer här ute på Lindholmen. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback