ta mig till San Fransico!

Solen skiner, som jag har längtat. tralalal, igår var jag och sju andra damor hemma hos Amanda och chilla sönder. Skratt, mys och spel - tre ord som förklarar kvällen. Nu sitter jag här med två paker framför mig, jag riskerar inte att skriva vad som är i dem för då kanske födelsedags idioterna får reda på det före deras nyfikna händer kommer prassla upp dessa. Alltså, kvällen skall hålla igång genom ett födelsedagskalas. middag, paketer och massa party. Nu kommer snart två underhållande män somskall få mig på topp tills kalaset börjar.
Föräldrarna är i Skärhamn hela natten lång. en chill förfest at my place. i skrivande stund dricker jag en San Fransico som sätter smaklökarna på plats. jag njuter av vädret, livet, festen och allt. allt är bra. låt oss se vad den här kvällen skall ge mig. kanske ett minne, en upptäckt, en kram, en puss... och massvis med drinkar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback