"respons av the magic man"

vi chillar på det. det är inget uttryck vi använt någon gång denna vecka utan rakt igenom. upp och ner. hela tiden. en skolvecka där man går i skolan två dagar skall bli ett undantag men det är precis så veckan sett ut. slapp. chill. nå, vi chillar helt enkelt på det. Har sovit ut idag, studerat allt för lite till provet och ätit kanelbullar och korv. planerat en festivalhelg där vi bara skall festa dygnet runt och även njutit av solen. Tanken på påsklov får mina läppar att le.
magiskt. allt är så himlans magiskt just nu.

Ebba tillbringade natten på min bäddsoffa. väckte henne mitt i natten då jag fick respons av the magic man jag träffade i helgen. inte kunde jag heller sluta prata. kan man sånt? alltså sluta prata? men nu chillar vi även på det, för inte är jag svår på ett fulspäckat lov med massor av party och masssor av män. förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback