powerwalk, nu behöver jag en powernap.

Fastän jag kunde sova fram till minst elva så vaknade jag av mig själv klockan nio och satte igång att titta på ett älskvärt sex and the city- avsnitt. Vid tolv skulle (skall) min historiagrupp komma på besök så det vara bara dags vid halvtio tiden att komma på något att göra (för guds skull inte plugga). Så när jag går ut på balkongen och känner värmen och den gassande solen kommer mot mig så bestämer jag mig för att ta en powerwalk på en timme. Det blev en runda enda bort till klippan (över älvsborgsbron, bild nedanför.. hihi) och sedan båt tillbaka.
181664-13

Så nu kommer det besök och det skall tillagas en lunch. Vilket jag sa till dem att de var hjälpa mig med. (tänk om pastan blir överkokt eller tvärtom? jag kan inte...) sedan blir det lite historia plugg!
.. och vad händer ikväll, en onsdag kväll som denna? låt se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback