försök blinga som mig på lördag..

                                              En Julia som är i andra ögon nyinflyttad här kan komma undan
                                       lätt när det gäller felstavning vid ex. ö- namn och misstag gällande geografin.
                                  Vilket är jävligt bra, för dessa delar suger jag på - eller kanske inte i och för sig....

En dag är en underbar dag. Säger jag som gör min självbild positiv. Här sitter jag med tre nagellack, rosa lila silver. uppradade på ett fint led och jag njuter av de söta små Mavala burkarna färgen omsluts av. ahhh. just nu är mina naglar målade i den starka rosa färgen, lite avslitet..
Hiphop tema bjuds det på när festen hålls på lördag vilket gör att min garderob plötsligt suger hårt. Tips har jag fått  - jag skall bära en vit stor sexig t- shirt med bling bling hängande över. Ett par stora byxor som får mig till stilen, blingbling i ena örar, inbakade flätor, en lagom sexig keps och sneakers. Om man tar bort blingbling skitet så skulle detta vara min stil om jag hörde till det manliga könet.. (bara så ni vet!). så sexigt skall det vara, men problemet är att jag inte har några av dessa saker och känner ingen som skall göra mina flätor.. tralalallal, låt se vad som händer!

Tränade a la gym med Ebban idag. även tilllagning av middag, erm.. på min nivå så det blev pyttipanna och ägg.
mums. imorgon blir det förmodligen mys med las damas. mihi. dessvärre har det inte varit något plugg till de små läxorna vi har till imorgon, men seriöst - en dag är en underbar dag. love love love ♥


Kommentarer
Postat av: Tina

JULIA! jag skulle kunnat göra dina flätor om jag inte var på ebbas mors kalas. jag är grym på att göra flätor. skulle kunna fläta hela dig om jag hade lust! haha, ha det toppen på hiphoppet <3

Postat av: julia

haha, tinis. fan vad bra det hade varit - fan fan fan. =) och du Tina, festa loss med gamlingarna nu.. mihi

2007-03-24 @ 17:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback