ekonomi inlägg

jag kastar pengar runt mig. pappa repeterade mitt konoutdrag ett antal gånger då jag hade gjort av med ja 1 700 kronor på en vecka. "hur fan gick detta till?" och inte fan kan jag svara på den frågan. de försvann. slank iväg. kanske är jag en lyckosökernska som egentligen inte har möjlighet till att vara det. tro inte att du är något annat än vad du är julia. nej nej nej. nu får jag ordna upp detta genom att ta en morgonfika (även sådant kostar pengar....) med Ebba, men det är planerat i minsta detalj nu då jag inte kan kasta pengarna runt mig. - vi skall använda 2 för 1 kupong så vi två fattiga studenter har råd att föda oss. jag har aldrig varit slösaren utan spararen, wzup?

... plus att vi har ett äcklig samhällsprov som känns ganska avlägset i min värld förtillfället med rent tekniskt så är det close. har försökt be snällt mina kära klasskamrater om de söta svaren de gjort men inte. inte. inte. nu skall jag äta upp dem. mihi.

träning nu. puss

181664-20



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback