bullar och mys

någon som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Vid nio ringer telefonen. ringeliering. "pick.-nick vid slottsberget?". jag packar ner lite bullar och sedan blev det mys i morgonsolen. en fika på stan bjöd även dagen på.
just nu sitter jag med partykläder i högsta hugg hemma hos bea som förtillfället fönar håret, men som sagt - det kommer bli en bra kväll så jag kan vänta på min skönhet hur länge som helst. snart skall vi upp på förfest med Ebban m.fl sedan blir det mera party. tralalala.

funderar på att utesluta skåne detta lov och köra fullt ös i Göteborgs trakterna istället.
kanske en helgrunda ner till syrran i Köpenhamn också?

spännande lovnyheter kommer senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback