borde man göra det man borde göra?

En dag som en annan. Skickat iväg romananalysen som inprincip redan var klar, bara lite finputsning och nu är det klar. Idag har Ebby + julia dragit i oss en fika för att sedan träna i en ynka timme. yes, det börjar kännas som en vana nu när jag har tränat i två veckor. haha. jag hoppas att det blir till ett beroende, det är mitt mål.

Imorgonbitti får jag en minisovmorgon för att sedan ta mig över till Järntoget där det bjuds på dansuppvisning (nej, inget firvilligt här utan det är mitt äckliga estetiska val, dans, som tvingar mig till sådant). Det är iaf mer chill än en danslektion - där vi får  typ dansa i lådor. haha 

Egentligen känns det som min helg är planerad, men jag vet inte.. det jag vet jag borde gör men inte vill är att plugga spanska + historia för har examinsation i båda på måndag. Men det lockar inte så mina flummiga planer ser ut såhär. Körn, en kväll för Johannas boyfriend skall ha fest och vill faktiskt träffa dem den här helgen. kanske mys på lördag eller något, eller så blir det fest för en viss skall förmodligen höra av sig om han kan förgylla min lördag. wzup? ?

+ är per sjuk? så fall skippar jag ta mig till skolan imorgon! hoppas, hoppas.


Kommentarer
Postat av: annie

vad gullig du är din ystad-bo! tjörn stavas med Tj och inte med K!! kyssar/din annie

2007-03-21 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback