bättre med en superkväll, än två halvbra...

Just nu sitter jag på "biblioteket" (typ två böcker står i en hylla) i skolan och försöker spela mrs duktig eller något. Kom precis från ett äckligt spanskprov som var i min mening grymt svårt, kanske pga att jag började plugga igår, kanske för att jag är dum. vad vet jag. Två timmars chill har jag nu framför mig - inget jag direkt ser framemot.. hihi.
det snöar, regnar och haglar typ på samma gång... förlåt jag vet att jag är gnällig!
Historia "redovisning" idag, hoppas inte folk sett det allt för seriöst - herregud, jag har om sexuallitets och kärlekens histora.. intressant och flummigt må jag säga!

Det närmaste om hjärtat en måndag som denna är helgen, de få dagar som förgyller ens liv. Fredags eftermiddagen var sjukt chill. Först den dära dansshowen som var till min förvåning grymt bra och rolig - en sötnos som dansa vilket gjorde den ännu bättre.. Sedan samhällslektionen som klingade inställd mellan mina öron - jag tror det enbart vara mellan min öron faktiskt.. och Ebbas - så vi tog en fika, en god jävel.
Sedan hämta Felix&Johanna upp mig och körde mig ut till Tjörn där Felix höll i tillställningen. Det var trevligt med goa körnbor och party. En kväll med all stjärnglans på sig - jag var flummig, ostabil och var kapabel till att göra det mesta.. så det formades till en sjuk kväll! Morgonen var mindre bra, med tre timmars sömn väckte jag självklart hela huset vilket jag fick höra hela morgonen sen..
Tillfrågning om en festar kväll till på Tjörn? jag tackade nej och drack åtta glas vatten. Kom hem - tänkte göra något kul - men somna och sovsovsov.
Japp, jag kan säga såhär: fredagen var så bra så att den kunde få förstöra min lördag.

Söndagen var mindre bra då jag ägnade den åt att plugga spanska, en misslyckad träning och typ en halvtimme åt historian! låter det bra?

Kanske låter som en kontig och tråkig helg. men jag är nöjd, helt nöjd.. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va e Körn? :S

2007-03-19 @ 16:50:45
Postat av: Begmo

Tjörn, tror jag att dumma lilla Julia menar. :)

2007-03-19 @ 19:49:15
Postat av: JOJJE

Körn är en ö det evt jag fast jag är skååååååååne själv!

2007-03-26 @ 21:10:21
Postat av: julia

haha, du är god johanna. de hånade mig för jag stavade (precis som du) Tjörn som Körn? förstår du nu gullan? hihi

2007-03-27 @ 15:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback