allting är plötsligt bra... nej bäst!

Hola gordos! jag mår förjävlans bra förtillfället. allt allt allt är plötsligt som en strålande sol. det kan av någon anledning bero på att det är en stor gul sak som strålar utanför mitt fönster. det tråkiga var att jag hade glömt av hur den glädjekänslan var när värmen kom. förutom att jag behöver dricka mer vatten så är allting bra. (och vädret gör att mina läxor inte görs, kan man tvingas till det när man istället kan mysa ute?).
Skolan bjöd på projektarbeteredovisningar av Donners treor vilket jag lätt tackade nej till och även några andra damor. Så vi tog en sallad på Paprika och satte oss vid vattnet och myste mer än någonsin.
wow wow wow wow. Julia har låtsas kärleksproblem. nej de är inte svidande och hemska utan mer pirriga och chilliga. som vanligt har denna dama svårt att veta om hon skall höra av sig. måste man veta? måste man? hihi. egentligen bryr jag mig inte för allt är braaaaa. behöver man verkligen en man? ehhh ja. fan.

en bild på mig (och egentligen Sara, men hon ser ut som en apa på bilden så hon får och vill nog inte platsa på min blogg haha) den första dagen då solen brände mot min hud och jag kunde ta av mig till bara linne. love it


181664-18





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback