sjung hela vägen

fan vad vi tjatar - nu har vi valt kläder i över en timme och bra vet jag inte om det blivit. Jag, Johanna och pappsen skall på ett liten möte i turning torso, Malmös stolthet om man säger så. Dagen har bestått av ett Lundbesök, en god lunch på bryggeriet och en fikadag + annat med Johanna.

PS. köpt en n skinnjacka, får se bilder imorgon.ds



1. Lund - stortorget för er som inte känner till denna vackra stad
2. Bryggeriets lunch äger, lövbiffen gick ner som ett nafs
3. jag påväg mot mitt lilla möte med johanna
4. Snuggles fick ett besök som alltid!
5. Ystads enda bra 2hand butik -  retro
6. en vacker gabor sko vi hittade, typ 5 storleker för små.


Kommentarer
Postat av: Begmohammed

Sås med lövbiff.
Lund? Man behöver la inte känna till nåt där nere? Bästkusten här uppe, det är grejer. ;)

2007-06-20 @ 22:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback