såhär fungerar en mysig dag

ännu en bra dag. vad gör inte en mer glad än en underbar dag?

Julius och Julius var och tog  en runda på stan. det shoppades linnen, en bodie, ett armband och en axelbandslös BH (jag har letat i hela Göteborg efter en sådan och så hittar jag en här!). Det har även blivit en runda om stranden och minigolf spelande där jag fucking förlorade. kvälls solen känns lockande och julia vill att jag skall med på fest - vill jag  det?

på torsdag åker jag tillbaka till älskade Göteborg med Linda och syrran, sedan beger vi + ebba oss ut för att segla och fira midsommar med jordgubbar och snaps. det skall bli mysigt.

image40
mitt söta armband som jag köpte idag.
de andra sakerna får ni se någon annan dag!

image42
nere på stranden med min favoritsjal! ahhhhh vad jag älskar den
och åhh vad vackert det är-


Julia och Julia, inte de glamigaste
bilderna kanske men vi platsar
också här!


det var allt babes, what about tonight?
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback