nu är hon här!

gahhh. min väska är galet full (så full att jag inte få plats med allt) och det är omöjligt att öka volymen utan att ta hjälp av en trollkarl. Det enda alternativ jag kom på var en fin extra papperskasse från COOP men ingen bra idé egentligen (då skall jag bära en stor ryggsäck, en proppfull kasse och en solstol + att jag måste se jäääävligt cool ut)  vad skall jag göra? packningslistan är lång, men på papper såg den bra ut.
japp, imorgon beger vi oss till Dalarna där vi skall hitta på allt en mänskligvarselse kan göra utan att  dö, det enda jag kan säga är; fan vad roligt det skall bli!

fynda en sexig regnjacka idag och fick tag på en blå&vit solstol som jag skall sitta och glassa i (typ första dagen, sedan är den stulen).
.. måste fixa - lämnar Göteborg 8.00. kyss

Kommentarer
Postat av: Begmohammed

Hockeyväska, fett stora är dom.

2007-06-26 @ 23:39:00
Postat av: yoyo

julia din korv. ditt namn kommer ju från en tesmak! NU FATTAR JAG!

2007-07-04 @ 15:13:43
Postat av: Anonym

läste igenom inlägget "ska göra allt som en mänskligvarelse kan göra utom att döööö".

2007-07-05 @ 19:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback