min gamla farmor

Esteterna på vår skola livade upp skolavslutningen med sånger som inte var "de traditionella avslutnings-sångerna" utan mer hippa. Efter avslutningen blev det öl- bännboll där anordnaren råkade bli slagen av brännbollraket  (troligen för ebba höll i det) vilket resulterade i ambulans och fyra stygn, var det inte förutsägbart? Idag är det blå himmel men ganska kallt, så skall dra på mina vackraste men tjockaste strumpor och joina festen - var nära på att tacka nej eftersom jag är trött, men det är sommarlov och det skall firas!

På lördag åker jag ner till Ystad där Julia håller i tillställningen och skall förmodligen även hälsa på min fars mor, världens sötaste, men yr är det gamla damen må jag säga!


Kommentarer
Postat av: johanna om du minns

jag känner mig också väldigt älskvärd

2007-06-15 @ 00:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback