katten-jagar-råttan-leken. egentligen, när slutar köttet smaka gott?

 

Tänk dig när katten jagar råttan men när råttan väl åker fast smakar katten endast på råttans yta och känner sig nöjd med det så den låter den stackars råttan ligga. Så känner jag mig förtillfället gällande män, eller så känner jag mig alltid. varför är köttet så gott när det är svår tillgängligt men när man väl får tugga på det så spåttar man ut det och glömmer att det överhuvudtaget har funnits.
Det enda man måste göra är att ge köttet en chans, smaka och kanske öppna upp det och se om det är ännu godare innuti än vad det är på den oerhört tillfredställande utsidan.

vi får se hur den här teorin kan gå och om jag någonsin kommer fullfölja det. frågan är. men jag väntar och ser, kanske ger jag råttan en extra chans eller så skiter jag i teorin och lever det goda, problemfria liv jag lever i nu!

Är typ ledig idag vilket känns väldigt uppfriskande, sov ut så jag verkligen kan hålla igång hela natten - det blir nog en städning efter festen i grynningen så det är bra att vara på hugget!

Kommentarer
Postat av: Begmohammed

Låter som om du är sugen på något stadigare, rätta mig om jag har fel. Och det är förståeligt, man känner sig aldrig ensam när man har något att luta sig tillbaka mot.
Å andra sidan är det en ganska kravfylld tillvaro. Men kanske inte så jävla betungande ändå.

2007-06-02 @ 23:26:04
Postat av: julia

haha, jag vet inte om jag är så seriös som sagt.. nu i solskenet känns det bra att vara singel och umgås med enkla människor faktiskt..

2007-06-03 @ 15:59:51
Postat av: Begmohammed

Jepp, solen har nog den effekten. ;)

2007-06-03 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback