..har äntligen gjort det

Nu har jag äntligen gjort det! jag har stängt in mig i mitt rum, dragit ner rullgardinen och känner mig som vilken annan författare på vår jord som helst. nje, jag skriver inte direkt någon 300sidors roman utan ett 3 sidors långt 3-ämnes arbete som suger ganska hårt, men nu är 2/3 av arbetet skrivit vilket känns otroligt skönt. De frågor vi skall svara på är så svåra att jag t.o.m hoppa över picknick- festivalen igår för att inte få ångest (ändå gjorde jag inget!) vilket jag faktiskt ångrar.

Men stundvis leker livet ändå, eller typ alltid nu när solen skiner påoss (eller steker oss). 7 chicks var hemma hos Ebba i tisdags för att grilla och fira natten lång då det var Sveriges nationaldag (alltså i onsdags), det blev god mat och massa prat som vanligt. jag beskriver hela natten som party men ändå den där mysiga känslan då man vet att det är såhär det kommer vara de närmsta månaderna då den kyliga våren övergår till en underbar och förhoppningsvis oförglömlig sommar!  

image297
Ebba grillar och Tina tittar på!
Jag erkänner att bilden är stulen, såhär får ni lite smygreklam fyrlingar;
www.laquartette.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Begmohammed

Bara sätta sig och skriva så ögonen blir fyrkantiga då nu de sista dagarna. Det fixar sig, eller hur? ;)

2007-06-07 @ 23:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback