fucking turning torso fick ett besök

snart skall jag ta tåget in till Malmö för att sedan bli upphämtad av syrran och Linda som skall köra upp till Göteborg. Nu lämnar jag (mina favisar) pappsen, alexius, Johanna och julietta + pappsens kamera vilket suger. Däremot skall jag träffa Ebbsan, syrran, Linda, mammsen och Perra och sedan skall jag till peace and love som kommer äga sönder alla saker som hänt i mitt 16-åriga liv.
Igår var vi som sagt i turning torso - på 43dje våningen satt vi och åt en småäcklig middag men utsikten övervann smaken. Jag&Johanna gick på äventyr i området och hittade en scen och massa folk vilket kunde varit trevligt.



min kära 55åriga pappa får äntligen vara med på min blogg, guuuuud vad han är bra. Anledningen varför jag lägger in två egobilder i rad på mig själv är för att jag vill visa min bodie, som har en väldigt fin ryggringning. Sedan kommer Johanna och öresundsbron och vårt lite hitte-party. Sen var jag tvungen att lägga in Johanna när hon diskar, för det är fan en ovanlig syn.

image56
En söt kines tog bilden på oss! (Johanna står "på smyg" i tå för att bli nästan lika
lång som jag - men det krävs nog ett par 10 centimeters klackar för att hon skall
nå upp i min längd. haha!)

Peace out/Julia


Kommentarer
Postat av: hehe_gurl

är det en snopp på dig arm?

2007-06-21 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback