bra musik och väder resulterar i en bra kväll!

Det allt går ut på är att visa sig vara en fin flicka för sina föräldrar, så igår gjorde jag mig fin och promenerade över till Lilla Bommen och umgicks med mina folks och släktingar, i en segelbåt för att vara mer exakt. Det var jätte mysigt och jag trippade hem redan tolv och somna direkt. Nu däremot skall jag iväg på en förhoppningsvis ypperligt trevlig tjejmiddag a la Ronja, god mat med goda viner, bra musik och bra väder. låter bra för mig!
samtidigt som detta ståhej håller igång är hela klassen en station bort för att fira in sommaren så troligen tar jag mig dit lite senare på kvällen, vi får se vart kvällen leder helt enkelt! (som vanligt?)

Jag hoppas ni såg Ostindiefararen idag? Den är faktiskt anmärkningsvärd, väldigt välgjord om man säger så. En liter vatten drack i väntan på min balkong, hela kajen var fylld med folk. I för sig skulle jag nog inte ta mig hit för att se den, men den var häftig!

peace out hoes.



Kommentarer
Postat av: Begmohammed

Ang. din inbjudan på lördag: Jag tänkte Ebba skulle svara och fråga lite mer om festen. Så tänkte jag säga att hon skulle ta med sig lite folk, bl.a. dig. Men nu kan du ju ändå inte komma. :P

2007-06-14 @ 00:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback